Wet Omarion mp3 song

Categories: Album and R And B.

Albums: Ollusion.

Singers: Omarion.

Released : 05 Jun, 2017

Duration : 02:08 min

Downloads : 66.41K

drunk people trynna act sober ... lol

Nairobi Turf it was Lit lol from Lagos to Nairobi 😂😂

hahahaa

goose bumps

30 min performance=10 k gone

Watching drunk people who are reacting is the coolest shit ever

😍😍😍

Am i the first viewer 😂

Most Played Songs
Recent Updated Songs
/
/
/
Hoodie Omarion

Wet Lyrics




[Intro]
Can I lick your body down?
Do you like it like this?
Can I push it right there? Hey!
Can I lick your body down?
Can I push it right there?
Do you like it like this? Yeah!

[Verse 1]
I'm gon' take my time
You should know that before we start
I hope that you're ready girl
Cause it's time for you to get punished
Inside of this bed
Oh I'm goin' crazy messin' up your hair, oh no

[Pre-Chorus]
Baby you turn me on, baby you turn me on, baby you turn me on
Baby you turn me on, baby you turn me on, baby you turn me on
I wanna knock it out, I wanna knock it out, I wanna knock it out

[Chorus]
Girl, I'm gon' make you see that you gon' want me back
Girl you won't forget
Whip cream, baby oil, spank you cause you spoiled
I'm gon' get you wet
Candles is all burnt up, I'mma have you turnt up
Imma make you wet
Imma make you wet, wet, wet, wet
I'm gon' make you wet
Wet, Wet oh, wet yeah!

[Interlude]
You know, imma just let the music ride
While we doin' what we do

Can you feel me? Can you feel it?
Is it heavy? Do you feel it? Is it heavy?
Do you feel it? Can you feel me?
Do hear me, do you feel it?

Feel it?

[Bridge]
Girl I'm gon' make you see that
You gon' want me back
Whip cream, baby oil, spank you cause you spoiled
Wet, wet, oh, wet yeah!

[Chorus]
Girl, I'm gon' make you see that you gon' want me back
Girl you won't forget
Whip cream, baby oil, spank you cause you spoiled
I'm gon' get you wet
Candles is all burnt up, I'mma have you turnt up
Imma make you wet
Imma make you wet, wet, wet, wet
I'm gon' make you wet
Wet, Wet oh, wet yeah!





Wet by Omarion full Video

Wet Omarion Album Mp3 Song.Wet song belongs to R And B, Wet by Omarion, Wet available To free download ,Download Omarion Wet Mp3 Song. Wet R And B released on 2017-08-03 23:27:14. Omarion Wet off his OLLUSION cd 2010 Intro Can I lick your body down do you like it like this can I push it right there hey Can I lick your body down can I push it right there do. This video was uploaded from an Android phone. THE NICK STORY Omarion wet. Omarion Starring Rosa Acosta Come N Fck Wit Me Official Video Omarion Starring Rosa Acosta Come N Fck Wit Me Official Video Omarion Starring Rosa Acosta Come N Fck Wit Me Official Video. Facebook kambria givens. Resolution kinda garbage. GUNNA REDO THISZ lol rate itt.

Friday s 6 7p Class Hawthorne Www SecretPoleDanceStudio com ShawnaPops. Omarion Wet Omarion Wet. Me picturing you up against the wall with you arms across my shoulders and ur legs around my waist. Jus a luh playful Created by VideoFX for Android. Directed by SHAYNA HAYES Edit by SHAYNA HAYES MY LINKS TWITTER INSTAGRAM GOLDENBARBIEDOL Song WET by omarian I DONT OWN COPY WRIGHT TO THIS. The videos I create are done with no practice dance moves are created as I go along with the song If I like the choreography then I learn it and profect it. Omarion Wet New Video Lyrics Download Download this song as a ringtone at right now Omarion Wet New Video Lyrics Download Omarion Wet. Via YouTube Capture. Follow us iLuvBodaicous and sumNiiCE. Im a lil rusty i used to be kold. ...